Autor |
Wiadomość |
Paweł Skalec
S.Śl.K.T.M. Ruda Śląska
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Ruda Śląska
|
|
Nowe decyzje EFRA - klasy E-10TC. |
|
EFRA wprowadza zmiany w przepisach:
klasa E-10TC
ilość cel akumulatorów - 5 zamiast 6
min. waga modelu - 1350g zamiast 1500g
Co wy o tym myślicie?
Ja się już wogóle wole nie wypowiadać, szkoda słów
Pozdrawiam.
Paweł Skalec
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 15:57, 06 Lis 2006 |
|
|
|
|
Mikołaj Barakoński
S.Śl.K.T.M. Ruda Śląska
Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Katowice
|
|
|
|
to są tylko propozycje, wskazanie trendów, za nim to dojdzie do nas to parę lat minie.
EFRA - to tylko uropejska organizacja i nikt dla nich nie przestawi produkcji z 7.2V na niżej
Takie zmiany byłyby kosztowne dla nas sportowców, regle, silniki o wymiany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 20:25, 28 Lis 2006 |
|
|
Grzegorz Hulin
S.Śl.K.T.M. Ruda Śląska
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Ruda Śląska
|
|
|
|
Witam temat juz moze troszke stary ale nie rozumie dlaczego regle i silniki do wymiany?? Na mistrzostwach w Japoni jezdzi sie na 4 celach a stosuje sie regle i silniki te same co dotychaczas na zawodach w Europie .A co do akumulatorow to niektore firmy jak np. Corally juz robia selekcje na 5 cel.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 15:45, 31 Gru 2006 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|